System Zarządzania Jakością oparty na normie ISO 9001:2008 pozwala na podnoszenie poziomu jakości wytwarzanych wyrobów i/lub oferowanych usług.
System Zarządzania Jakością (SZJ) to część systemu zarządzania organizacją, która jest ukierunkowana na osiągnięcie wyników odniesionych do celów dotyczących jakości spełniających odpowiednio potrzeby, oczekiwania i wymagania stron zainteresowanych.
Korzyści wynikające z posiadania wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością:
- poprawa opinii klientów dzięki zrozumieniu ich wymagań i oczekiwań - wzrost zaufania do marki,
- cenne narzędzie marketingu - zwiększenie możliwości dostępu do nowych rynków zbytu,
- oszczędności poprzez obniżenie kosztów związanych z ilością błędów, reklamacji i napraw,
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- zdefiniowanie wyraźnego zakresu odpowiedzialności i uprawnień dla całego personelu,
- usprawnienie wykorzystania czasu i zasobów,
- udoskonalenie i lepsze zrozumienie procesów zachodzących w organizacji,
- ustalenie kierunków rozwoju i celów dla organizacji,
- budowanie partnerskiej współpracy z dostawcami i podwykonawcami
- lepsze wykorzystanie posiadanych zasobów.
|